החגים מתקרבים ורבים מכם מתכננים לתת מתנה ללקוחות.
כמה עובדות שכדאי לכם לדעת.
בתכנון מוצרי פרסום ללקוחות יש לנצל את התקציב העומד לרשותכם בבחירת המוצר האפקטיבי ביותר.
יש לקחת בחשבון את איכות המוצר ושהשימוש בו יהיה יומיומי וגלוי.
מוצר יקר ויוקרתי לא תמיד משיג את המטרה אלה אם כן הוא מיועד ללקוחות מועדפים.
קיימים בשוק מוצרים שהם חיקויים הזולים מהמוצר המקורי ובמקרים מסוימים אינם נופלים באיכותם
מהמקור.(לא תמיד)
בבקשכם הצעת מחיר מן ההגינות שהספק יידע אתכם אם המוצר מקורי או חיקוי ומה איכותו.
רק ספק בעל ניסיון יוכל לכוון אתכם למוצר הרצוי למטרתכם.
מחירי מוצרי הפרסום הם פונקציה של כמויות.
ככל שתזמינו כמות גדולה יותר אתם מוזילים את המוצר מהסיבות הבאות:
הפקת מוצרי פרסום והדפסתם כרוכה בהוצאות בסיסיות קבועות המתחלקות לכמות ההזמנה.
(הזמנת המוצר,הובלות למדפיס וחזרה,גרפיקה,ביקורת הדפסה ואחראיות)
מחיר ההוצאות נלקח בחשבון ומייקר מוצר המוזמן בכמויות קטנות. בהזמנה גדולה ההוצאות
הבסיסיות של הספק מתפזרות לכמות והמחירים זולים יותר.
בגלל מתח הרווחים הנמוך ספקי מוצרי פרסום רבים לא מקבלים הזמנות קטנות מהסיבה שאין
בהן רווח בתמורה אלה אם כן מייקרים את המוצר בעשרות ואף במאות אחוזים.
הזמנה קטנה היא שרות ללא רווח והיא ניתנת בדרך כלל ללקוחות קבועים ולא להזמנה חד פעמית.
כדאי לכם לדעת שהיבואנים יוצאים במבצעים לספקי מוצרי הפרסום.
המבצעים הם לזמן קצר ומוגבלים וקשה לעדכן את הלקוחות באתרים.
רצוי להתעדכן במוצרים שבמבצע וזאת בתנאי שהזמנתכם מיידית.
יש לדרוש הדפסה איכותית על המוצר.
קיימים מוצרים שההדפסה עליהם נמחקת לאחר זמן קצר.
הדפסה אמורה להחזיק זמן סביר ולא שבועות מעטים.
על מוצרים מסוימים ממתכת רצוי לחרוט ולא להדפיס.
על ספק המציע לכם הדפסה על מוצר בעייתי ומבטיח לכם שהצבע יציב עליו לקחת את האחריות.
כמה עובדות שכדאי לכם לדעת.
בתכנון מוצרי פרסום ללקוחות יש לנצל את התקציב העומד לרשותכם בבחירת המוצר האפקטיבי ביותר.
יש לקחת בחשבון את איכות המוצר ושהשימוש בו יהיה יומיומי וגלוי.
מוצר יקר ויוקרתי לא תמיד משיג את המטרה אלה אם כן הוא מיועד ללקוחות מועדפים.
קיימים בשוק מוצרים שהם חיקויים הזולים מהמוצר המקורי ובמקרים מסוימים אינם נופלים באיכותם
מהמקור.(לא תמיד)
בבקשכם הצעת מחיר מן ההגינות שהספק יידע אתכם אם המוצר מקורי או חיקוי ומה איכותו.
רק ספק בעל ניסיון יוכל לכוון אתכם למוצר הרצוי למטרתכם.
מחירי מוצרי הפרסום הם פונקציה של כמויות.
ככל שתזמינו כמות גדולה יותר אתם מוזילים את המוצר מהסיבות הבאות:
הפקת מוצרי פרסום והדפסתם כרוכה בהוצאות בסיסיות קבועות המתחלקות לכמות ההזמנה.
(הזמנת המוצר,הובלות למדפיס וחזרה,גרפיקה,ביקורת הדפסה ואחראיות)
מחיר ההוצאות נלקח בחשבון ומייקר מוצר המוזמן בכמויות קטנות. בהזמנה גדולה ההוצאות
הבסיסיות של הספק מתפזרות לכמות והמחירים זולים יותר.
בגלל מתח הרווחים הנמוך ספקי מוצרי פרסום רבים לא מקבלים הזמנות קטנות מהסיבה שאין
בהן רווח בתמורה אלה אם כן מייקרים את המוצר בעשרות ואף במאות אחוזים.
הזמנה קטנה היא שרות ללא רווח והיא ניתנת בדרך כלל ללקוחות קבועים ולא להזמנה חד פעמית.
כדאי לכם לדעת שהיבואנים יוצאים במבצעים לספקי מוצרי הפרסום.
המבצעים הם לזמן קצר ומוגבלים וקשה לעדכן את הלקוחות באתרים.
רצוי להתעדכן במוצרים שבמבצע וזאת בתנאי שהזמנתכם מיידית.
יש לדרוש הדפסה איכותית על המוצר.
קיימים מוצרים שההדפסה עליהם נמחקת לאחר זמן קצר.
הדפסה אמורה להחזיק זמן סביר ולא שבועות מעטים.
על מוצרים מסוימים ממתכת רצוי לחרוט ולא להדפיס.
על ספק המציע לכם הדפסה על מוצר בעייתי ומבטיח לכם שהצבע יציב עליו לקחת את האחריות.
רונית לוי מוצרי פרסום ומתנות
http://www.ronitlevy.co.il
http://www.ronitlevy.co.il